Bonus voucher actie

Van 1 juni 2020 tot 1 september 2020 organiseert de Holtense Handels Vereniging een bonus voucher actie.  De meeste leden zijn zwaar getroffen door de maatregelen rond het Corona virus. Nu op 1 juni de maatregelen verlicht worden, is het zaak om het publiek te stimuleren zo snel mogelijk weer bestedingen te gaan doen bij de HHV bedrijven. Door vouchers aan te bieden, die gedurende een bepaalde tijd 25% meer waard zijn dan het bedrag waarvoor ze zijn aangeschaft, wordt geprobeerd deze bestedingsstimulans te bereiken.

De actie verloopt als volgt:

Voor de consument:

Er zijn twee verschillende vouchers beschikbaar: 1 van €20 en 1 van €40. In de periode van 1 juni 2020 tot 1 september 2020 kunnen deze vouchers bij deelnemende HHV bedrijven worden ingewisseld. In deze periode zijn de vouchers dan respectievelijk € 25 en € 50 waard. Na 1 september blijven de vouchers hun oorspronkelijke waarde (€20 en €40) behouden. Op de achterzijde van de vouchers staat aangegeven bij welke HHV leden de vouchers kunnen worden verzilverd.

De vouchers kunnen vanaf maandag 25 mei 2020 worden aangeschaft bij:
COOP Servicebalie, Holten
Primera Servicebalie, Holten
Wedda Holten

Vanaf 1 juni kunnen de vouchers worden ingezet!
Let op: per besteding kunnen per persoon maximaal 2 vouchers worden verzilverd.

Voor de deelnemende HHV leden:

Zodra u na 1 juni 2020 vouchers aangeboden krijgt, kunt u deze tegen de volle waarde van €25 en/of €50 bij de penningmeester van de HHV inleveren.
De vouchers zijn aan de achterzijde gewaarmerkt en voorzien van een nummer. Eén keer per week kunnen de bij u aangeboden vouchers verzameld en onder vermelding van uw naam en rekeningnummer bij de penningmeester worden aangeboden.

Adres: Van Braak Accountants Tav. Edwin Blom Hoffestraat 41 - 7451 AE Holten Postbus 47 - 7450 AA Holten. Het verschuldigde bedrag wordt dan zo spoedig mogelijk bijgeschreven op het door u opgegeven rekeningnummer.