ACTIES

‘Met de HHV ‘Bonus Cheques is winkelen in Holten wel heel voordelig’

De terrassen zijn weer open en ook een bezoek aan de niet-essentiële winkels is door de versoepelingen van de coronamaatregelen weer een stuk eenvoudiger. “Onze ondernemers zijn blij en hopelijk komen mensen weer massaal in Holten haar aankopen doen”, aldus HHV voorzitter Rutger Cruiming van de Holtense Handels Vereniging.

Cruiming: “Een aantal weken geleden zijn we al gestart met de Bonus Cheque actie om de lokale economie een zetje in de rug te geven na een periode van langdurige winkel- en horecasluiting. De bonus cheques leveren een voordeel voor de consument op van maar liefst 20%.”

Met 20% korting uit eten of een nieuwe (grote) zomeraankoop doen? Bij de HHV leden kan dit met deze ‘Bonus Cheques’. Samen met de gemeente Rijssen-Holten heeft de HHV de actie opgezet waarbij ‘Bonus Cheques’ kunnen worden gekocht, die daarna bij deelnemende HHV leden in te wisselen zijn.

Er zijn in deze nieuwe opzet drie soorten ‘Bonus Cheques’ beschikbaar, te weten:

• € 25 (blauwe cheque);
  • € 50 (rode cheque);
  • € 100 (gouden cheque).

Iedereen kan deze ‘Bonus Cheques’ aanschaffen met een korting van 20%. Men betaalt dus slechts € 20, € 40 of € 80 voor een ‘Bonus Cheque’ waarmee voor € 25, € 50 of € 100 bij de deelnemende Holtense bedrijven kan worden besteed.

De ‘Bonus Cheques’ kunnen direct worden gebruikt bij de deelnemende bedrijven. De cheques blijven geldig tot 30 juni 2021. Daarna hebben zij geen waarde meer. In het totaal wordt er voor € 75.000 aan cheques in omloop gebracht, maar OP=OP! Men mag per aankoop/besteding maximaal € 500 aan cheques inzetten!

De ‘Bonus Cheques’ zijn verkrijgbaar bij twee verkooppunten:

• COOP Leon Haanstra;
  • DA Wedda.

De deelnemende winkels zijn te herkennen aan de poster. Op de achterzijde van de ‘Bonus Cheques’ staan tevens alle deelnemende bedrijven vermeld.

Tip: Bij mooi weer ga eens lekker op een terras zitten bij de lokale horeca en maak gebruik van de bonus cheques! Zo is een middagje terras wel heel erg voordelig.

Hanging baskets brengen weer kleur

In het centrum van Holten zijn  de hangings baskets weer opgehangen. De bakken zijn voorzien van kleurige planten. Naast een bijdrage van de Holtense Handels Vereniging draagt ook de gemeente Rijssen-Holten, via het STOF ondernemersfonds, een steentje bij.