Bij ons op de Holterberg…

Bistro de Holterberg ligt midden in het Nationaal Park Sallandse Heuvelrug boven op de Holterberg. Zodoende heeft u vanaf het terras een schitterend uitzicht op de omgeving.
Bij helder weer is het zelfs mogelijk om 25 kilometer ver te kijken.

Ons restaurant heeft een eerlijke Franse keuken. Geen moeilijke ingrediënten, maar een degelijke klassieke basis.
Wij serveren een drie-gangen keuzemenu voor 40 euro per persoon waaronder drie hoofdgerechten waarvoor wij een supplement berekenen. Onze menu is inclusief donker brood met olijfolie, frieten & mayonaise en salade.
Het interieur van Bistro de Holterberg bestaat uit warme kleuren, een groot haardvuur met comfortabele banken en wordt sfeervol verlicht door veel kaarsen. Dus goed voor een aangenaam gevoel van thuiskomen.

Wij zijn geopend van woensdag tot en met zaterdag vanaf 17.00 uur en op zondag vanaf 12.00 uur voor een kop koffie met huisgemaakte taart of een lichte lunch. Om 16.00 uur zijn we weer geopend voor het diner. De keuken is op zondag geopend tot 20.00 uur. Voor gezelschappen vanaf 10 personen kunnen wij in overleg ook het diner serveren op maandag of dinsdag.

Voor vragen kunt u altijd telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 0548-363849 of een mail sturen naar restaurant@bistrodeholterberg.nl

Wij begroeten u graag als gast in onze Bistro.

Luc Hans & Hidzer Gorter