Wij zijn Léon & Marloes Haanstra van Coop Léon Haanstra. Sinds 2011 eigenaar van deze gezellige Coop supermarkt. Iedere dag staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om het boodschappen doen zo aangenaam mogelijk te maken. Lokaal zijn wij als Coop Léon Haanstra zeer betrokken. We kenmerken ons dus niet alleen in service en klantvriendelijkheid, maar ook als zeer maatschappelijk betrokken ondernemers. Met een eigen ambachtelijke slagerij onderscheiden wij ons bovendien van andere supermarkten en bieden we u het lekkerste vlees van Holten. Online boodschappen doen en deze laten bezorgen kan ook. U bestelt ze makkelijk via Coop.nl, wij doen de rest.

Coop: samen maak je ’t verschil!
Coop gelooft in de kracht van samen. Samen is leuker dan alleen. En samen bereik je meer! Dat weten wij als coöperatie als geen ander. Het vermogen om samen te werken zit niet alleen in de naam Coop. Het zit al meer dan 125 jaar in ons bloed. Met deze overtuiging timmeren we als organisatie flink aan de weg.

Ruim 300 supermarkten
Coop is altijd dichtbij. We hebben ruim 300 winkels in heel Nederland: filialen en supermarkten aangestuurd door zelfstandig ondernemers. De supermarkten opereren onder de namen Coop, CoopCompact en Coop Vandaag. Via Coop.nl kunnen klanten ook online boodschappen bestellen.

Dichtbij, lekker en ‘goedcoop’
Coop is een coöperatie. Niet uit op eigen voordeel, maar vooral op dat van onze klanten.
Zij vinden in onze winkels producten die écht lekker en goedcoop zijn. We staan dicht bij onze klanten. Samen met hen zamelen we geld in voor goede doelen en steunen we scholen in de buurt. Bovendien hebben klanten een stem in onze organisatie. Voor Coop de normaalste zaak van de wereld. Want: samen maak je ’t verschil.