Op 4 november 1926 opende HEMA haar allereerste vestiging. Inmiddels is de keten van warenhuizen de 750 filialen gepasseerd. Niet alleen in Nederland, maar ook in België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Groot-Brittannië, Spanje, Oostenrijk, de Verenigde Arabische Emiraten en binnenkort ook in de Verenigde Staten vind je HEMA-vestigingen. In Holten zijn we gevestigd aan het Zwarte pad.

Bij HEMA Holten, wordt u welkom geheten door een groep enthousiaste medewerkers bij wie u terecht kunt met vragen over onze producten en diensten. Wij hebben een ruim assortiment. Wij verkopen onder andere kleding voor dames, heren, kinderen en baby’s, ondergoed, sokken/panty’s, maar ook voor woonaccessoires, kantoorartikelen, huishoudelijke artikelen en leuke cadeaus voor jong en oud bent u bij HEMA Holten aan het juiste adres. Hebben wij een artikel niet op voorraad, dan kunnen wij dit voor u bestellen en kunt u het de volgende dag bij ons afhalen.

Graag zien wij u bij ons in de winkel aan het Zwarte pad.

www.facebook.com/hemaholten