Sinds oktober 2017 is de Rabobank gevestigd in het Kulturhus Holten. Als Rabobank willen wij onze dienstverlening dichtbij onze klanten in Holten aanbieden vandaar dat wij voor deze centrale locatie in de dorpskern kozen. In het Kulturhus kunt u binnen lopen voor uw dagelijkse bankzaken of een afspraak maken voor een adviesgesprek. U vindt ons elke woensdag en vrijdag op de begane grond waar wij gebruik maken van de loketten van de gemeente Rijssen-Holten. Voor afspraken zijn spreekkamers op de benedenverdieping ingericht.

Afspraak voor een adviesgesprek

De accountmanagers bedrijven, private banking en de financieel adviseur staan voor u klaar voor advies over uw bankzaken. Een afspraak plant u op een werkdag tussen 08.00 en 20.00 uur door te bellen naar (0546) 83 88 00. Uiteraard kan een adviesgesprek ook bij u thuis plaatsvinden.
Rabobank automaten
De Rabobank geldautomaat, stortautomaat en de sealbagautomaat vindt u op onze vorige locatie aan de Oranjestraat 10 in Holten.

Rabobank

T