HandwerkwinkelHolten

‏Als handwerken uw hobby is bent u bij ons aan het juiste adres. Samen zoeken we naar de beste producten om van al uw projecten iets bijzonders te maken. Haken, breien, borduren en quilten is leuk voor de beginner, maar ook voor de meer ervaren hobbyist.

‏In de afdeling handwerken kunt u bij ons terecht voor een uitgebreid assortiment breigarens, breipatronen, borduurgarens- en pakketten, fournituren, naaigaren, ritsen, knooppakketten, quiltgarens, quiltstoffen, biasband en nog veel meer.

‏We zijn een handwerkspeciaalzaak die graag meedenkt. U bent altijd van harte welkom in onze winkel in Holten aan de voet van de Holterberg.

‏Woninginrichting G. van Bussel

‏Wij verzorgen de complete inrichting van uw woning. Ons assortiment bestaat uit alles op het gebied van vloerbedekking, tapijt, pvc, laminaat en raambekleding zoals overgordijnen, in-betweens, vitrage, rolgordijnen, plissé’s, duettes, horizontale- en verticale jaloezieën en meer.
‏Laat u verrassen door de aangename kleuren en kwaliteiten. Wij adviseren u graag en installeren deskundig!

‏Zelfstandig JEMAKO distributeurs

‏JEMAKO producten worden niet op elke straathoek verkocht en om de producten te mogen verkopen worden verkopers vakkundig door het trainersteam en collega’s distributiepartners opgeleid. De reden dat de producten niet overal te koop zijn is dat JEMAKO graag wil hebben dat de producten worden verkocht door mensen die een goed en eerlijk advies kunnen geven. Dit adviseren gebeurt doorgaans bij de mensen thuis of op de werkplek.
‏JEMAKO heeft voor onderhoudsklussen diverse onderhoudsmiddelen voor uw vloer en ook voor meubelen, houtwerk, rvs of kunststof en bekleding als textiel of leer. Het zijn reinigingsmiddelen die uw producten niet schaden maar wel vlekken verwijderen en uw producten weer een frisse uitstraling geven.

‏Van Bussel biedt ook reparaties en onderhoud aan naaimachine, kleding, schoenen en heeft een stomerij depot, UPS acces point en verhuur tapijt – en meubel reinigingsmachine.

‏Wilt u ons assortiment bekijken, kom dan eens langs of bezoek onze webshop. Het grootste deel van ons assortiment is ook online via de webshop te bestellen.

‏Met vriendelijke groet,

‏Gerard van Bussel